Otázky a odpovede

Najčastejšie otázky

Ako zmením adresu doručenia zásielky?

Kontaktujte našu Zákaznícku linku na info@yves-rocher.sk alebo na 0800 820 013 a uveďte, prosím, číslo Vašej objednávky. Ak už bola Vaša zásielka vyexpedovaná, kontaktujeme doručovaciu spoločnosť DPD a informujeme ich o zmene doručovacej adresy. V prípade, že poznáte číslo Vášho balíka v systéme DPD, môžete zmenu nahlásiť priamo doručovacej spoločnosti, prípadne kontaktovať ich kuriéra po obdržaní správy s jeho kontaktnými údajmi.

Ako môžem zistiť stav mojej objednávky?

Kontaktujte našu Zákaznícku linku na info@yves-rocher.sk alebo na 0800 820 013 a uveďte, prosím, číslo Vašej objednávky.

Kedy dorazí moja zásielka?

Štandardná doba doručenia je 7 pracovných dní. Všetky objednávky sú odoslané do externého skladu, kde sú spracované a skompletované. Následne sú balíčky odovzdané doručovacej službe DPD k doručeniu. Pokiaľ Vám zásielka v priebehu tejto doby nebude doručená, kontaktujte nás na info@yves-rocher.sk alebo na 0800 820 013.

Nedostávam pravidelné ponuky poštou

Pokiaľ Vám ponuky nie sú doručované, kontaktujte nás na emaili info@yves-rocher.sk alebo na 0800 820 013. Uveďte prosím Vaše meno, priezvisko a číslo vernostnej karty.

Platí moja registrácia z obchodu aj na e-shope?

Vašou registráciou v kamennej predajni Yves Rocher získate vernostnú kartu a s ňou ponuky, ktoré sa však vzťahujú iba na nákup na obchodoch. Pri registrácii na e-shope máte možnosť vstúpiť do online Klubu Yves Rocher a poberať výhody, ktoré sa vzťahujú na nákup online.

Zmena adresy/mena pre zasielanie ponúk poštou

Pokiaľ chcete zmeniť adresu či meno pre doručovanie ponúk poštou, kontaktujte nás na emaili info@yves-rocher.sk alebo na 0800 820 013. Uveďte prosím Vaše meno, priezvisko, číslo vernostnej karty a Vašu novú adresu či meno.

Táto stránka využíva k poskytovaniu služieb cookies v súlade s Politikou používania cookies.

Zistiť viac