Otázky a odpovede

Najčastejšie dotazy k vernostnému klubu

Koľko času mám na zbieranie bodov v jednotlivých úrovniach?

S každým nákupom sa predlžuje platnosť všetkých bodov o jeden rok. V prípade, že počas celého roka nenakúpite v priebehu 365 dní, body vám prepadnú.

Kde viem zistiť aký mám počet bodov?

Zístíte to na internete (pokiaľ máte spárovanú VK s internetovou kartou), u kozmetických poradkýň, alebo na každej účtenke.

Ako spárovať zákaznícky účet s vernostnou kartou?

Po prihlásení do zákazníckeho účtu na www.yves-rocher.sk je možné v sekcií Môj účet spárovať ľubovoľný počet vernostných kariet pomocou tlačítka "Pridať vernostnú kartu". Pokiaľ ste pri registrácií do vernostného klubu neuviedli telefonne číslo, vernostnú kartu nie je možné týmto spôsobom spárovať so zákazníckym účtom. Ide o bezpečnostné opatrenie. Ak si prajete spárovať vernostnú kartu, u ktorej nie je priradené žiadne telefónne číslo, obráťte sa prosím na našu zákaznícku linku emailom:info@yves-rocher.sk, alebo telefonicky na čísle 800 820 013. Proces párovania vernostných kariet trvá 24 hodín. 

Kde nájdem platnosť bodov?

Platnosť bodov zistíte na internete, kde uvidíte dátum poslednej aktualizácie (nákupu).

V prípade, že už zbieram body do ďalšej úrovne (2.,3.) môžem sa ešte vrátiť a využiť zľavu prvej úrovne (5 €)?

Áno, pokiaľ máte dostatočný počet bodov, tak môžete kedykoľvek využiť zľavu z akejkoľvek úrovne.

Keď mám dostatok bodov na využitie troch zliav, môžem ich použiť vrátane jedného nákupu?

Nie, platí, že v prípade kamenných predajní je možné použiť iba 1 zľavu v 1 obchode počas 24 hodín.

Prečo je pre mňa výhodné uviesť telefónne číslo počas založenia VK?

Poskytnutím telefónneho čísla spoločnosti Yves Rocher získate rýchlejšiu identifikáciu vo vernostnom klube na predajni aj v e-shope.

Môžem použiť 2 zľavy v 1 deň, pokiaľ mám dostatok bodov?

Nie, počas 1 dňa a jedného obchodu je možné použiť len 1 zľavu. Ostatné body samozrejme na úćte zostávajú a dajú sa použiť v prípade ďalšieho nákupu v iný deň.

Existuje nejaká hranica pre zbieranie vernostných bodov?

Áno. Maximálny počet bodov, ktorý môžete ako zákazník dosiahnuť, je 300. Yves Rocher preferuje, aby zákazníci využívali odmeny za vernosť čo najčastejšie.

Na účtenke mám viac než 300 bodov, ako je to možné?

Systém sa aktualizuje každých 24 hodín v noci, maximálny počet bodov, ktorý môžete dosiahnuť a následne využiť, je 300.

Ako môžete využiť body v rámci nákupu v internetovom obchode?

Po prihlásení do zákazníckeho účtu na www.yves-rocher.sk môžete v sekcií Môj účet vymeniť body za vernostný kupón. Unikátny kód kupónu je potrebné vložiť do príslušného políčka v košíku a vybrať produkt, na ktorý chcete uplatniť zľavu. Táto akcia je nevratná a vernostný kupón e-shopu nie je možné využiť v kamenných predajniach. Platnosť vernostného kupónu je jeden mesiac.

Čo znamená informácia v internetovom obchode "Body, ktoré čakajú na priradenie"?

Zákazník internetového obchodu získáva za svoje nákupy body rovnakým spôsobom ako zákazník kamenného obchodu. Jediný rozdiel vyplývá z legislatívy online nakupovania a to doba pre odstúpenie od zmluvy 14 dní. Vernostné body sú priradené po 25 dňoch od odoslania objednavky, kedy má Yves Rocher istotu, že transakcia reálne prebehla.

Najčastejšie otázky

Ako nakupovať?

V E-shope yves-rocher.sk môžete nakupovať troma spôsobmi a to:

  • Bez registrácie – po tom, ako vložíte Vami vybrané produkty do košíka zadáte údaje o sebe a údaje o doručení a tovar bude doručený na Vami zadanú adresu.
  • S registráciou – po vytvorení účtu v E-shope (a to buď v sekcii „Môj účet“ alebo po potvrdení objednávky v košíku). Vaše identifikačné a doručovacie údaje vyplníte už pri registrácii, preto ich nebude nutné pri každom nákupe vypĺňať opakovane.
  • S registráciou cez Kozmetického konzultanta – pokiaľ ste od nášho zmluvného kozmetického konzultanta obdržali unikátny link, po kliknutí na ktorý ste vykonali registráciu nového konta v E-shope, patrí Vám ku každému Vášmu nákupu vykonanému po prihlásení do Vášho účtu v E-shope zľava vo výške 10% z jeho hodnoty s DPH. Kozmetický konzultant Vám tiež bude poskytovať podporu a informácie o produktoch značky YVES ROCHER a môžete na neho obrátiť.
Ako zmením adresu doručenia zásielky?

Kontaktujte našu Zákaznícku linku na info@yves-rocher.sk alebo na 0800 820 013 a uveďte, prosím, číslo Vašej objednávky. Ak už bola Vaša zásielka vyexpedovaná, kontaktujeme doručovaciu spoločnosť a informujeme ich o zmene doručovacej adresy. V prípade, že poznáte číslo Vášho balíka, môžete zmenu nahlásiť priamo doručovacej spoločnosti, prípadne kontaktovať ich kuriéra po obdržaní správy s jeho kontaktnými údajmi.

Ako môžem zistiť stav mojej objednávky?

Kontaktujte našu Zákaznícku linku na info@yves-rocher.sk alebo na 0800 820 013 a uveďte, prosím, číslo Vašej objednávky.

Kedy dorazí moja zásielka?

Štandardná doba doručenia je 7 pracovných dní. Všetky objednávky sú odoslané do externého skladu, kde sú spracované a skompletované. Následne sú balíčky odovzdané doručovacej službe k doručeniu. Pokiaľ Vám zásielka v priebehu tejto doby nebude doručená, kontaktujte nás na info@yves-rocher.sk alebo na 0800 820 013.

Nedostávam pravidelné ponuky poštou

Pokiaľ Vám ponuky nie sú doručované, kontaktujte nás na emaili info@yves-rocher.sk alebo na 0800 820 013. Uveďte prosím Vaše meno, priezvisko a číslo vernostnej karty.

Platí moja registrácia z obchodu aj na e-shope?

Vašou registráciou v kamennej predajni Yves Rocher získate vernostnú kartu a s ňou ponuky, ktoré sa však vzťahujú iba na nákup na obchodoch. Pri registrácii na e-shope máte možnosť vstúpiť do online Klubu Yves Rocher a poberať výhody, ktoré sa vzťahujú na nákup online.

Zmena adresy/mena pre zasielanie ponúk poštou

Pokiaľ chcete zmeniť adresu či meno pre doručovanie ponúk poštou, kontaktujte nás na emaili info@yves-rocher.sk alebo na 0800 820 013. Uveďte prosím Vaše meno, priezvisko, číslo vernostnej karty a Vašu novú adresu či meno.

Táto stránka využíva k poskytovaniu služieb cookies v súlade s Politikou používania cookies.

Zistiť viac